Ett litet kort till någon.. :P

Ja detta kort ska gå norrut, en bit i alla fall. Jag tänkte att jag lägger upp det i alla fall här och hoppas att personen inte läser det tidigare än hon bör. Nåja hon blir nog glad ändå.

Och allt är spillpapper här med. Jag ska försöka göra av med en hel del av mitt spillpapper som jag har valt att spara på nu när jag väl gör något. Istället för att köpa nytt som sen ändå blir liggande, och som jag sen ändå bara säljer av. Det enda som jag skulle behöva köpa just nu är lite papper som går att färglägga med copics på och ett bra lim samt tejp.

3 responses to “Ett litet kort till någon.. :P

  1. Fabulous card, your coloring is so nice!

  2. Hej där!!

    Härliga glad-kort!!!

    Smart att ge sig på spillpapper. Jag är också en fena på att spara allt som kan vara bra men dålig på att använda det…

    Soliga kramar =)

  3. Oj, detta har jag missat helt! Läser ju oftast din husablogg.😯 Haha vad sjukt, jag surfade in hit för att berätta att jag DRÖMDE inatt att jag fick ett kort av dig! xD Vad gullig du är vännen!