Time to say goodbye/ tid säga hej då

I have choose to end my term at Instylestamps. It is to mush in my life for the moment and I feel that I can`t do a good job for Instylestamps just now. But It has been great working with theim and I have learn alot form it.

Jag har valt att avsluta mitt DTskap hos Instylestamps. Just nu är det för mycket som sker i mitt liv och jag känner inte att jag kan ge Instylestamps det som de förtjänar. Samt att jag har bestämt mig för att avveckla pysslandet rejält. kommer alltid att ha lite grundsaker hemma men inga flera DTskap m.m.

Jag kommer nog att lägga upp mina alster här men det kommer att ske på mina vilkor enbart.🙂

Lägger även upp mitt sista kort för dem. =)

One response to “Time to say goodbye/ tid säga hej då

  1. We will miss you and your creativity!! Good luck in whatever you do next🙂 I’ve really enjoyed working with you!