gäller ej

Jag har bestämt mig för att sälja min cricut för att kunna köpa den större versionen av samma maskin. Jag älskar denna maskin och skulle inte sälja den om det inte var så att jag vill ha den större versionen.

Denna tar 12×6 som max storlek. Man kan skära i vanligt CS och mönster papper med den, samt kartong (chipboard), vinyl.

Den är väldigt smidig att hantera, bara att ställa in tryck och fart och knivens tryck. Här hittar du en utförligare beskrivning på hur man använder den samt flera bilder på den.

Man kan använda den ihop med datorn men man måste inte göra det heller. Vilket gör den perfekt att ta med på träffar m.m.
Det medföljer en matta men jag skulle köpa en ny rätt snart. Den funkar fortfarande men ja, man kan köpa dem både på ebay (billigare) eller här i Sverige för ca 150 kr för två stycken.

Utöver sladdar och det behövs för starta den så medföljer två stycken kasetter: Accent Essentials och Speaking of fall.

Jag vill ha 2900 kr för den med frakten inkluderad i priset. Skickar gärna emot REK men då står köparen för den extra kostnaden på 50 kr. Tar ej ansvar för postens slarv.

Samt att jag säljer de kasetter som jag kommer att få dubletter av, vill ha 250 kr styck, köparen står för frakten.

Cricut® Doodlecharms Cartridge
Cricut® Printing 101 Classmate™ Cartridge
Cricut® Printing 101 Classmate™ Cartridge
Cricut® Printing 101 Classmate™ Cartridge

Kommentarer inaktiverade.