Award

Fick en ursöt award ifrån Goa Cyllan.🙂 Har bara varit lite seg med att ta den hit.

Med utmärkelsen följer att jag ska:

* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du
gett dem en award.

7 faktor om mig själv.

1:  Jag är väldigt glömskt periodvis.

2: Studerar historia

3: Är allergisk

4: Är väldigt hemmabunden och familje-kär, känner dock ingen önskan efter barn ännu.

5 Blir lätt besatt av saker och sen tröttnar..😉

6: Har dyslexi

7: Blev helt blank i skallen vid punkt 7 så det får bli så här.

Skickar denna vidare till:

Monica

Sari

Mathilde

Lillnettan

Dolores

Ami

Och sist men inte minst syster yster

3 responses to “Award

  1. Men åh så kul =)
    Gulligt av dej att tänka på mej!!!

    Kramar!!

  2. Men tack! Ska genast sätta mig och klura på 7 saker om mig själv🙂
    Stor kram på dig

  3. Cute!!! I can’t read what it says BUT cute card!!!!🙂