En liten, liten glimt..

Av något större. Ja kors i taket, jag har gjort en LO. Vilket inte var igår.

Jag kan inte visa er hela ännu men det kommer efter helgen!🙂

Jag blev riktigt nöjd med tagsen, måste jag erkänna. Blev riktigt bra helt enkelt. Fast jag lärde mig att det var inte helt ”smärtfritt” att ha först embossa med en färg och sen köra UTEE över det. För den första EP började ju smälta. Inte mycket men lite.

LO:n blev lite ovanlig för mig då det är rätt mycket dekos på den. Men jag blev nöjd, den är väldigt mycket jag i starka färger och glatt!😀 Nu får vi hoppas att mottagaren gillar den med.

4 responses to “En liten, liten glimt..

  1. Spännande, spännande!

    Metallpansarmalar är det, vanliga, men billiga och söööta. Vi betalade 200 för 15 st

  2. Ser ruskigt spännande ut!! Blir ordentligt nyfiken =)

    Kram!

  3. Vad taskigt – att bara visa en liten snutt så där!! Man blir ju nyfiken så det förslår!!

    Så himla läckra kort du gjort i de föregående inläggen – gillar också speciellt det gula, man blir faktiskt glad av att kika på det!

    Hoppas allt är bra med dig!
    Ha de bäst snäckan!
    Kraaam// Angelica

  4. Men vad spännande =) Ser fram emot att få se hela =) En Linda-LO, kan ju inte vara annat än bra!
    Kram