Bröllopskort

Ett bröllopskort som jag har gjort på beställning. Det är inte riktigt min vanliga stil men jag blev nöjd med det. Det tog dock en jäkla tid att göra. visserligen mycket för att jag inte riktigt visste hur jag skulle göra de olika delarna. Det tog ungefär 5 dagar att göra och det är mitt rekord nog. Nu satt jag ju inte i fem dagar direkt i sträck.😉 Då hade jag nog lagt av med pyssel efter det. Men ni förstår vad jag menar.

Hjärtat och alla detaljer är gjorda med cricuten.🙂

2 responses to “Bröllopskort

  1. Så snyggt och välarbetat: förstår att det tog tid!!!
    Gillar alla fina detaljer och härligt med det röda hjärtat =)

    Hos oss snöar det igen och är en massa minus! Hoppas du har ett lite mer promenadvänligt väder! Fast jag gissar att hundägare är bra på att klä sig efter väder till skillnad från oss andra…

    Gó söndag!!