En ohemlig hemlighet!/DT for instylestamps

Några av er har säkert redan gissat det men jag har fått möjligheten att stanna kvar hos Instylestamp hos fast DT och jag tackade ja till detta.

Det känns som ett lagom uppdrag för mig just nu.🙂 Just nu är det rätt fritt och senare under året så kommer vi att börja följa ett schema som passar mig bra.

Och sist men inte minst så är det underbara stämplar som passar mig bra!😀

I got the possibility to stay with the Instylestamps, and which I love to do.

The stamps is lovely and I like the lovely Team with the lovely Virginia in the front!

3 responses to “En ohemlig hemlighet!/DT for instylestamps

  1. Grattis! Vad kul! Du verkar verkligen trivas tillsammans med de stämplarna, du gör urläckra kort.

  2. wooooooooow åhhh stooort grattis!! ja så bra du passar med dom stämplarna!! Yeeeaaahhh

    Kraaaaaaaaam goding!!

  3. GRATTIS!!!!!

    Kram, Monica