Ett easelkort

Jag brukar aldrig vara den som är först med att testa nya kortvikningar och sånt. Jag brukar tycka att det är för svårt.

Men detta kortet blev jag faktiskt riktigt nöjd med!

Vilket var länge sen nu. Eller ja i alla fall där jag med skapade ett kort ifrån början och start på samma gång. Jag brukar nu för tiden lägga ifrån mig dem och ja så ligger de där ett bra tag om jag inte måste göra klart dem.

Nästa utmaning är ett bröllopskort.. Jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för hur jag ska göra det hela. Men det kommer nog!

7 responses to “Ett easelkort

  1. Hur fint kort som helst! Läcker blomma du gjort!
    Visst är denna vikningen läcker?
    Det finns en variant på den också, då man så att säga ”hänger upp” kortdelen. Lite svårt att förklara men om du vill prova kan du kolla här:
    http://anilisblogg.blogspot.com/2009/11/julkort-merry-bright.html

    Kram Anita

  2. Supersnyggt! Tycker att Anya-stämplarna passar dig utmärkt!😀

  3. Så läckert kortet är!!!

  4. Härligt kort!!! Grym färgläggning =)
    Har också funderat på att testa Stafflikort. Kanske kan det bli ett i helgen…fick lite ny inspiration här =)

  5. woooooooooow så läckert Linda!! helt outstanding!! mums!!

    Kraaaaaaaaam

  6. Ps: glöm inte och lämna en kommentar inne hos oss på ScrappTorget idag (lör 23 jan) och berätta om ditt läckra kort så är du med i utlottningen för det får du ju nu….
    Kraaam C

  7. Lääckert!
    Och färg-glädjen på ditt kort får en att måå som en sol – härligt med färger nu i det vinter-gråa
    Kraaaam C