Sneak Peak!

Instylestamps is releasing a new line of stamps! One of this lovely stamps I have used for this two cards.

Instylestamps släpper en ny serie med stämplar och jag har fått äran att använda mig av en av deras söta stämplar!

9 responses to “Sneak Peak!

  1. Fina kort med underbart söt stämpel!!

    Har jag missat mail från dig, eller var det jag som skulle höra av mig angående vinsten??

    Kram, Therése

  2. Härliga motiv, men det hänger ju på de glada färgexplosionerna!!
    Du är fenomenal på att kombinera färg och mönster =)

    Kram, Monica

  3. hej hej vännen!!

    Så många underbara kort du gjort… mums… Härligt å se all färg här inne… å så fina dina DT-alster är!! Great!!

    Håller på å klura ut vad jag ska ge dig för gula saker…
    svår färg, hittar nästan ingenting fast jag letar som en galning i alla butiker…😛 hehe…
    Men jag ska nog allt kunna hitta på nåt genialiskt!!😀

    Kraaaaaaaaaaam

  4. Beautiful card and fabulous rich coloring and color scheme :o)
    Hugs,
    Cabio

  5. Great cards Linda! Love the bright colors.

  6. 2 very cheery fab cards Linda.
    hugs
    Lana x

  7. Thank you Linda for doing such a great job on not 1 but 2 cards. Very nice!

  8. I love this little cutie! Both cards are awesome. I love the bright colors you used! hugz, Mary

  9. Really love the colors! So bright and cheerful!