Vi fortsätter med det färgglada temat!

Jag gjorde tre kort men så råkade jag radera bort alla foton av det kortet så ni får överleva med två stycken kort istället.

Var himla kul att göra dem måste jag säga, det är skönt att jag har kommit igång lite igen.🙂

Tack Lillnettan med för lånet av stämplarna!🙂

3 responses to “Vi fortsätter med det färgglada temat!

  1. Korten är underbara, jag vet inte vilket jag gillar mest, de är så söta båda två.

  2. Va lääckra de här tjejerna blev med såå mycket färg och dekorationerna du satte i håret på dem – blev verkligen pricken över i:et.
    Kuul och se att kreativiteten är tillbaka igen hos dig tjejen
    Kraaam C

  3. Varsågod! Så fina korten blev – stämplarna ser verkligen heelt annorlunda ut när jag färglägger. Tror inte ens jag har så klara färger.😀