Ett gäng kort med Sari i tanke!

Jag blir alltid så glad av att gå in på Saris blogg och häromdagen sa jag till mig själv att jag skulle göra ett par alster med hennes stil i åtanke.😀 Sagt och gjort, det blev ett bokmärke och 5 kort gjorda. Tyvärr hann bokmärket flytta innan jag hann fota det och det ena kortet ser ni i inlägget under.

Det är rätt enkla kort men det är så som jag gillar det. :D  Jag kan berätta att de två stämplarna som jag har använt här är G. farms digtala stämplar. Visst ser man ingen skillnad?!😀 Jag gillar verkligen digtala stämplar. de är billiga, man får dem direkt! Ja vad mera kan man begära!

5 responses to “Ett gäng kort med Sari i tanke!

  1. Vilka härligt glada kort!!!

    Gillar också att kolla hos Sari =)

    Din Cicuit (hette det så?!) verkar vara en skojjig apparat!! Får kika lite mer på den. Du som testat lite – hur är den jmf med Sillen och Slicen? Vill att det inte ska vara för krångligt (där räknas nog Sillen bort tror jag…).

    Hoppas du har lika vackert sol-och-snöväder som vi i helgen!! Fast ruggigt kallt är det =)

  2. vilka färgsprakande kort. man blir ju jätteglad av att bara se på dom…..

    Ramona

  3. Vilka härliga och färgglada kort du har gjort, jättefina!
    Kram / Dolores

  4. Vilka häärliga kort du fått skapat!
    Fick kicka in hos Sari och se var du fått din inspiration ifrån och jag förståår att du blev inspirerad för hon hade mycket färgglatt och läckert i sin blogg.
    Ha det gott
    Kraaam C

  5. Ååååh vad roligt d r att veta att man inspirerat ngn… Jättekul faktiskt!
    Och vilka härliga kort du har gjort.
    Jag bara älskar de digitala stämplarna.
    Och jag gillar ditt sätt att färglägga håret på det sista kortet… Helt underbart!
    U go Girl!