Min tid hos Scrapptorget..

Är nu tyvärr slut eller i alla fall för ett tag fram. Man vet ju aldrig vad framtiden ger.

Men just nu känner jag att jag inte orkar/vill/hinner med att vara DT på det sättet som scrapptorget förtjänar. Även om det är världens bästa gäng bakom Scrapptorget så jag känner jag att jag kan inte vara en del av det om jag inte orkar ge 100 %. Och allt går som det ska under våren så kommer det vara mycket som det är. Så ja det känns som ett bra beslut för mig just nu.

Mycket har också med saken att jag har mindre och mindre skaparlust. Och jag vill inte sitta och tvinga mig själv att skapa. Då kommer jag att förlora lusten totalt och det vill jag inte.

Me jag kommer inte försvinna kvar helt och hållet utan jag kommer att finnas kvar men det kommer nog att bli mindre skapat helt enkelt. I alla fall som det känns just nu.

Men jag har lite goda nyheter med. Eller ja detta var kanske inte sorgliga men ni fattar. Men de får ni veta lite senare.🙂

På återseende!

4 responses to “Min tid hos Scrapptorget..

  1. 80s Anya r en av mina absoluta favoriter… Inkywings har den… så du behöver inte vänta så himla länge på att få den…

  2. Hej du!!

    Ja, ibland behöver man begränsa sig så man känner att tiden räcker och man är nöjd med det man presterar. Inget vidare att behöva tvinga fram saker…
    Fortfarande är det sååå kul att kika in här och se alla färginjektioner du skapar =) Glad att du inte bågnar alldeles utan fortfarande tycker det är kul att skapa!!!!

    Själv har jag i klassisk nyårslöftesstil investerat i ett Friskis-kort. Känner mej så nöjd med detta, men det ska ju användas också förstås…=)

    Kramar och ha det bäst!!!

  3. vad kul att du gillar att komma till mig – det piggar upp skall du veta… för ibland känns d som om man går i midjedjup lera… man känner sig vare sig inspirerad eller nöjd med det man gör…

    tack gumman – för att du påminner mig om att jag skall vara nöjd med det jag gör🙂

  4. hmmm – d var lite mystiskt d där i slutet…🙂 – jag får väl öva upp mitt tålamod…
    skrapptorget visste jag inte ens vad det var… alltid lär man sig ngt nytt…

    men d r helt rätt o riktigt att man skall lyssna till sin instinkt – d går att ta en paus o komma tillbaka…