Jultags

Jag har gjort lite jultags för Scrapptorget och jag insåg att jag inte hade visat dem här tidigare.. äh tror jag i alla fall.😉 I sånt fall så får ni njuta av dem två gånger bara. Haha..

Det har inte blivit mycket pysslat alls på senaste. Har inte haft någon större lust alls.

Men jag måste sätta mig och pyssla lite grann imorgon. Ska göra två stycken kort med plats för biljetter samt en tidningsprem bevis.😛 Nu får jag hoppas att personerna som skall få dessa inte läser min blogg men jag tror inte det i alla fall. Jaja det går nog bra ändå.

Sen har jag lite album som jag måste göra, men de är det inte jättebråttom med så det får ta lite tid på sig.

Jaja nu till korten.

6 responses to “Jultags

  1. Faktum r att även jag gillar d digitala… framförallt så tar d inte så mycket plats :-)!
    O så r d supersmidigt…
    Jag tror att jag skall ta o beställa några fotbollsstämplar nu på en gång…
    Jag bara äääääälskar TGF-stämplarna och önskar att alla kom ut som digitalstämplar :-)!

  2. Hej du!!

    Hoppas du har en härlig julafton!!!!

    Själv har jag haft det gott med både små och stora barn och tomte med =) =)
    Massa god mat och nu har de små åkt hem och mina tonåringar + make landat framför ”Sagan om de två tornen” så jag passar på att ta en liten blogg-sväng!

    Massa kramar, Monica

  3. Tingeliiing!
    Hoppas du hunnit pyssla ihop de sista julklapparna nu och allt är klappat och klart inför julfirandet.
    Dina julklappstags är bara såå söta (har ju haft äran och ta på dem där live)
    God jul-kraaam C

  4. Oh så fina! Stämpeln på tagen som syns är ursöt, riktigt mysig.

  5. Dina tags är så snygga.
    Vill bara önska dig en riktigt mysig julhelg .
    Jag önskar dig en riktig God Jul & ett riktigt Gott Nytt År.

    Kraaaaam Anneli

  6. Vad fina!! Pysselinspirationen brukar komma när man väl sätter sig, så är det i alla fall för mig. Jag kan känna mig helt oinspirerad och sen tar jag mig tid och sätter mig bland alla papper och då är det svårt att inte bli inspirerad🙂
    Kram på dig