En lagom stor utlottning.. ;)

Jag brukar inte köra utlottningarna i bloggen men nu är jag som tidigare sagt i tagen för att sälja av en del pyssel och samt för att fira att vi ska på vår första visning av lägenhet i Karlshamn så tänkte jag köra en oroligt stor utlottning av massor med material.🙂 Ni ser inte riktigt allt på bilden ens.

Men vi börjar med det tråkiga, reglerna.

  • Utlottningen gäller fram tills tisdag den 22:e december klockan 18.00.
  • Man kan bara ta en lott, för att ta en lott så lämnar man en kommentar till detta inlägget och enbart detta inlägget.
  • För att kunna vinna måste någon slags kontaktinfo finnas med i er kommentar. Det kan antingen vara er mailadress eller bloggadress.

Paketet innehåller det allra mest som kan behövas för lite skapande. Ev kommer mera att hamna i påsen/lådan eftersom jag rensar.

Men det innehåller bland annat:

*stämplar

*Pappersblommor av de olika slag; tex magdas blommor, primas, youdo m.m.

* brads av olika slags former och sorter

* halvpärlor

* alfabetsstickers

* diecuts av olika slags m.m

Man får gärna länka till utlottningen i sin blogg men det är inget krav. Tills men inte minst; Lycka till!

20 responses to “En lagom stor utlottning.. ;)

  1. Åh, jag hinner ta en lott!😀
    Vill vinna!!!

  2. Tjohej
    Klart att jag är med 🙂

  3. Tar en lott och hoppas på ”lite” tur🙂

    Trevlig Jul!

  4. Maria Pettersson

    Alltid trevligt med en utlottning så här i jul-tider. Så jag tar självklart en lott jag med🙂

  5. Mitt första besök i din blogg (hittade hit genom att klicka på din presentationsbild på Scraptorget) och så har du en trevlig utlottning… Självklart vill jag vara med, fina pysselsaker kan man ju aldrig få för mycket av😉

    Ska bli mycket spännande att kolla igenom dig blogg och titta på allt fint du gjort!

    /Therése

  6. I really enjoyed your cards. Thank you for the inspiration.

  7. LOve your take on the stamps. Real funky. Bye Irene

  8. klart jag vill vara med!😀 😀 underbart om man kunde få det här i brevlådan, nu när man inte har nå pengar kvar såhär runt jul!😀

  9. Är inne titt som tätt och kollar din blogg. Jätte fina saker du gör.
    Jag vill gärna ha en lott av dig.
    Lycka till med lägenheten:-)

  10. oooh.. vad härligt.. passar ju perfekt med en ”liten” utlottning så här innan jul.. =)

    tar ju självklart också jag en lott å hoppas på tur.. =)

    http://roolz.blogg.se

    kram rose-marie

  11. Ja, jag kommenterar ju (nästan) alla dina inlägg, så jag gör det igen.🙂 Vilken generös utlottning du har, jag tar gärna en lott!

  12. Vilket härligt paket med godsaker! Jag tar gärna en lott och hoppas på tur!🙂

  13. Hej du!!

    Klart jag tar chansen och hoppas på en tur-lott!!!

    Lycka till med lägenheten =) =)

    mathisen@brevet.nu

    Kram, Monica

  14. Håller tummen för att ni gillar lägenheten ni ska och titta på och såå tar jag mig en lott och hoppas på tur.🙂
    Ha det gott
    Kraaam C

  15. oooh, vad roligt. jag är ny här på din blogg, men är som fastklistrad.😉 har nyss börjat scrappa och du är en stor inspirationskälla! skulle verkligen sitta fint med lite material. kram

  16. Hej hopp! Jag tar oxå en lott! Jag behöver en massa nytt så jag får ny inspiration! ;0)

  17. Jag tar en lott! Smaskiga scrapsaker är alltid kul!😀

  18. Jag tar en lott och hoppas på lite jul tur….

    Kram Ramona

    ramona.sjostrom@telia.com

  19. Tar en lott och hoppas på dundertur!😀

  20. TJOHOOOO måste ju ta en lott eftersom jag har köpstopp *fniss*
    Får man inte shoppa får man hoppas på turen😉
    O jag ser blingbling….. Det har jag inget alls….
    *håller tummarna så de blånar*