Ett grattis kort

Igår kväll blev två stycken kort gjorda. Det ena kortet hann jag inte fota innan det kom in kuvert men detta kortet kan ni ju få se.

Det allra mest är utskuret med cricuten och jag måste säga att jag bara blir gladare och gladare för den varje dag.🙂

Även om det självklart tar lite tid innan man lär sig alla inställningar.

5 responses to “Ett grattis kort

  1. Hej hej! Snyggt kort!🙂 Du frågade för et ttag sedan ome n textstämpel i min blogg. Jag tror att den kommer från prickiform!

  2. Jättefint kort! Gillar verkligen alla roliga former som du skurit ut med din supermaskin!

  3. superfint.. å stämpeln var ju jättesöt.. =)

    kram

  4. Va läckert stämpelmotivet blev med din färgläggning. Hihihii..kan förstå att du gillar din maskin för det blir såå läckra kort med dessa dekorationer
    Kraam C

  5. Så härliga färger du färglagt med, tjejen är urgullig! Dina snögubbetags är superfina oxå! Någon gång vill jag ha någon maskin av något slag, har inte riktigt satt mig in i alla, den du har vad kan man göra med den?

    Kram