Snögubbetags

I helgen som var så gjorde jag ett gäng snögubbetags som jag nämde tidigare.

Idag så fotade jag dem, det är inte alla men de andra är väldigt lika dessa så det är ingen större skillnad eller förlust.🙂

Dessa snögubbar är väldigt lätta att göra.

Jag har skär ut tre cirklar med cricuten i olika storlekar, mina storlekar var 2 inch, 1 1/4 inch och till sist 1 inch.

Sen skar jag ut hatten även med circuten och det är en fyrkant på ett ungefär. Och den är nog 2 inch om jag inte minns fel. Och sen klippte jag en remsa av papper till själva humm ja kanten av hatten. Och en liten triangel för näsan.

Samt att jag skar ut skylten med circuten med och även så tagsen!🙂 Jag måste säga att jag blev himla nöjd, jag som inte alls är speciellt bra på detta med att sätta ihop saker själv, om det inte finns en given beskrivning. Och det är knappt då med. Haha!😛

10 responses to “Snögubbetags

  1. Vad söta dem blev, perfekta på julklappen:D

  2. Vad söta dem blev!😀

  3. Wow, vad fina de blev! Förstår att du blev nöjd med dem!
    Håller med Cyllan, mönsterpappret på snögubben blev skithäftigt!

  4. tack.. =)

    mm.. visst är de härliga.. lite trist bara att man inte har så mycket tid att skapa annat än julkort å sånt just nu.. men men.. det kommer väl..

    komvux.. har läst 2 år nu till jul.. så jag har ju egentligen fulla poäng, men så ville jag gärna fått läst alla kurser som jag behöver inför högskolan.. så då vart jag lite orolig över att jag inte skulel bli antagen.. är ju så många som pluggar just nu, så det finns ju inte platser till alla.. tur är väl då att man sökt lite annorlunda kurser.. som inte så många andra vill läsa.. *fniss*

    supersöta snögubbar föttesten.. =)

    kram

  5. Vilka söta tags!

  6. heeeelt underbara tags!

  7. Wow…såå läckra snögubbe-tagsen blev…häftigt med mönsterpappret på snögubbarna – det tipset tror jag att jag tar o stoppar i idébanken.
    Ha det gott
    Kraaam C

  8. Men gud så läckra Linda!! Så himla söta!

  9. woooooooooooooooow sååå läckra!! helt bedårande tjejjen…
    Sötaste snöisarna jag sett iaf!!

    Kraaaaaaaaam