Ännu ett kort för instylestamps

Ja jag har faktiskt gjort några kort för mig själv med eller ja alster men jag har inte hunnit fota dem ännu. Eller ja kanske inte alster bara för att heller utan de flesta är för att ha med på marknaderna som jag ska stå på.

Överlag så kan jag inte direkt pyssla just nu utan syfte. Jag tycker bara inte att det är speciellt kul. Har hamnat i en rejäl svacka. Så efter denna månad så kommer det att bli en rejäl paus för mig. Samt att jag håller på att gå genom allt pyssel mer och mer. Ska bara ha kvar så sånt jag verkligen använder. Och nu menar jag verkligen, verkligen använder.

Så det är en massa stämplar m.m. som ska flytta härifrån. =)

Men här kommer i alla fall kortet, stämpeln är ifrån instylestamps och heter , papperna har jag använt cricuten för att få till. Bandet är med ifrån instylestamps och CS:et likså. Resten är privat.

Jaja jag ska inte tjata mera. Nu försöka fota de alster som jag har gjort till marknaden så snart som möjligt!

Vi hörs!

2 responses to “Ännu ett kort för instylestamps

  1. Supersnyggt! De är så söta de där mangaflickorna.
    Tycker också att det tar emot att pyssla just nu – jag är så långsam och seg så jag hinner i princip bara göra det jag ”måste”, dvs. använda upp DT-material. Önskar att jag fick lite mer inspiration och tid så att jag kunde kasta mig över alla nya papper och stämplar som jag har. Det är skönt att rensa – har sålt av en hel del och håller på att fixa med bra förvaring och sånt till det jag har kvar. Lite roligare att pyssla när allt är fint och i ordning, inbillar jag mig iaf.🙂

    Kram!

  2. jättefint kort.. å stämpeln var ju superhärlig.. =)

    alltid trist att känna att scraplusten sinar.. hoppas att den återkommer efter all julstress är över å så..

    kram