Det tredje kortet för instylestamps

Och här kommer det tredje kortet för instylestamps.

 

Detta kortet blev med gjort under bränkehoby träffen men avslutades här hemma med.

Denna gången är det Jana som jag har använt mig av och som vanligt är hon färglagd med copics.

This time I have used the adorable Jana and as usual I have used copics to color her in.

 

5 responses to “Det tredje kortet för instylestamps

  1. vad kul att c dig igen…
    jag har faktiskt inte använt mig av min cricut – mestadels tror jag att d beror på att jag inte har ngn bra plats för den, samtidigt som jag bär på minnen från tidigare misslyckanden…
    jag får c när jag får inspiration att testa den igen🙂

  2. Beautiful creation!
    Hugs
    Lana x

  3. Svar: hahah, men de är inga bra ordentliga vinterskor.😛
    Ja visst är dem! Jag köpte ju dem i skåne! Du var till och med där då, på ekohallen. Det var nog efter jul, eller kanske inte. Jag kommer inte ihåg. Ja de är tjocka, verkligen jättebra.🙂
    Ok, spännande! Vad vill du ha i julklapp förresten??? Kan du inte maila en lista eller så.

  4. Vad mycket snyggt det fanns här inne! Massor av inspiration! Måste kika lite till!

  5. Åååh vad fint! Härliga färgkombinationer! Ja, muffinsarna (eller hur det nu kan heta i plural) blev faktiskt jättegoda! Hittade receptet på coops hemsida🙂
    Kram på dig!