Vem är Linda?

Ja det är en fråga som jag ställer mig ofta.🙂

Allt som jag har använt till denna LO har jag skurit ut ifrån Cricuten som jag köpte av Lone/Neliva på bränkehoby träffen. Det är helt klart ett av mina bästa köp. Så enkel att använda. Tom mig för mig som var så seg på träffen kunde bara sätta mig direkt och börja använda den!

Hade jag inte velat kunna torraembossa med Epicen hade jag helt klart sålt den och aldrig saknat den mer.😀

3 responses to “Vem är Linda?

  1. haha vilken rolig bild😀

  2. Shit vad här har hänt grejer sen jag var här sist och hälsade på!
    Vad du har skapat mkt. gillade speciellt julkortet du gjort till in styles med Sandy flickan på!Vilken underbar färgläggning.

  3. Tack gumman, du är så gullig och gratulerar mig😀

    visst är det svårt att vara nöjd med sig själv…men jag försöker alltid tänka på varför jag scrappar egentligen…är det för att vara ”nöjd” eller att andra ska tycka det är bra? Nej…om jag tänker efter scrappar jag ju för att jag tycker så mycket om att skapa…själva kreativiteten och skapandet är i sig den sanna motivationen och belöningen…Dessutom har du en härlig, underbar EGEN stil som du ska vara riktigt nöjd och stolt med, så det så!

    Kramis!