Andra DT kortet för Instylestamps!

Först och främst vill jag börja med att tacka för era söta kommentarer!🙂 Det värmer mig väldigt mycket. Speciellt just nu när jag är inne i en fas då jag har svårt att bli nöjd med mina alster.

Trots att jag har fått mera uppmärksamhet än tidigare så känner jag ändå att det blir svårare och svårare att skapa.

Jaja jag ska inte tjata om detta utan det jag ville säga var bara att jag är väldigt tacksam för era kommentarer!🙂

 

Nu över till kortet för instylestamps! Detta gjordes på pysselträffen i Bränkehoby. Det var otroligt trevligt och kul att träffa en del nya. Även om jag var väldigt borta under träffen och sa inte så jättemycket direkt. Så pass jag glömde kvar en del saker på träffen tom.

Jag gjorde dock inte klart kortet på träffen utan det avslutades hemma sen. Jag har använt mig av  Sandy och har färglagt henne med copics som vanligt.

I have used Sandy and have colored her in with copics. She is really cute!

3 responses to “Andra DT kortet för Instylestamps!

  1. sicka härliga kort du har gjort!
    härligt inspirerande!

  2. Vilka härliga kort, Linda! Man blir alldeles glad av dina färgexplosioner =) =)

    Gillar Instylestamps-motiven!

    Kramar!!!

  3. Åååhhhh vilken underbar stämpel, och färgläggningen är grym. Känner att jag kanske ska prova copic´s pennorna!!! Dina kort är urläckra.
    Kramar Eva