Ett kort bara för min skull.. :D

Just nu har det känns som jag inte har skapat bara för att få skapa på väldigt länge och när jag fick hem ett gäng stämplar ifrån ebay så satt jag mig ner och gjorde ett kort bara för att. Inte för att det skulle skapas för någon eller till något. Missförstå mig rätt nu, det är otroligt kul att skapa med ett syfte och väldigt givande. Men samtidigt saknar jag när jag pysslade bara för att pyssla.

Det har blivit otroligt lite pyssel emot vad jag gjorde tidigare. Då kunde jag sitta lite varje kväll. Nu kanske det blir 1-2 gånger i veckan om jag ska vara snäll. Visst det är kanske mycket fortfarande men det är lite för att vara mig.

jaja vad jag ville ha sagt att det var himla kul att få skapa bara för mig.🙂

Det blev ett rätt enkelt kort men färgglatt men det är ju typiskt mig så.😛

Kommentarer inaktiverade.