Mitt första kort för Instylestamps/my 1:a card for instylestamps

Här kommer mitt första kort för instylestamps!

Instylestamps säljer både vanliga traditionella stämplar och digital bilder som du själv skriver ut på din skrivare.Jag hade aldrig tidigare testat digitala bilder på detta sättet.

Men jag måste säga att det är väldigt smidigt. Inte bara att du kan själv bestämma hur stort ditt motiv ska vara så är det mycket billigare med. Samt att man får hem stämplarna direkt.😛

Ingen av den jobbiga väntan som annars finns runt traditionella stämplar. Och det har gått jättebra att måla med copics och det utskrivna. Jag var först lite orolig att de skulle reagera ihop men det var inga problem.

 

Jaja nu till kortet. Jag använde mig av den otroligt söta Christmas Tree Chick.

Here comes my first card for instylestamps.🙂 I used Christmas Tree Chick, and I used copics to color her in!

4 responses to “Mitt första kort för Instylestamps/my 1:a card for instylestamps

  1. Wow så snyggt, färgläggningen är super och den lilla stämpeln är bara såååå söt.
    Kram

  2. Lillnettan: Men vad snällt sagt av dig!

  3. Ååh, supersött! Tycker verkligen att du utvecklas i ditt färgläggande också, du blir bara bättre och bättre…

  4. Roliga stämplar! Inspirerande, snyggt med de klara, starka färgerna!😀