Första alstret för Tingtura!

Igår kväll bloggade jag det första alstret för tingtura. Det blev lite hastigt med fotningen av det.

Men trots det så blev jag väldigt nöjd med alstret.

För att få reda mera om det så besök Tingturas blogg, vilket ni gör genom att klicka på bilden!🙂

DSC_0174

2 responses to “Första alstret för Tingtura!

  1. Det var jättefint! Annorlunda men ändå så väldigt juligt!

    Själv mailade jag Tingtura i fredags (fast har inte fått svar än) och sa att jag för tillfället inte har tiden och orken att fortsätta gästa dem. En och annan tår fälldes när jag skrev, men efteråt kändes det i magen att det var rätt beslut. Jag vet inte vad det är med mig, men jag fixar verkligen inte att fokusera på många saker just nu. Är ju en sån prestationsmänniska som ska försöka vara bäst på alla områden, men det går ju inte och så blir det halvkasst överallt i stället. Skolan och ScrapGalen har ju inte fått så mycket tid som de förtjänar och behöver…så det får bli så här. Kanske att jag kan komma tillbaka senare eller nåt.🙂