En otroligt känsla

Idag får jag äntligen berätta den hemligheten som jag har burit med mig ett bra tag!

Jag ska vara gästdesigner för Instylestamps för månad Nov och dec!!😀 Lilla jag liksom! Så coolt!

Om ni har varit hos dem tidigare så spring nu över till dem. De har massor med läckra figurer. Både som väldigt prisvärda digital stämplar som man själv skriver ut på sin data och ”vanliga” stämplar! Klicka på bilden för att komma till shoppen!

gdbutton

I have been so lucky that I have been selected too be Nov and Dec’s guest Designer at Instylestamps. I am so proud to be apart of this team! Thanks Melissa and Virginia!

5 responses to “En otroligt känsla

  1. Massa grattis!!!!!

    Ska bli kul att se vad du hittar på -massa kul motiv =)

    Kram, Monica

  2. Ett STORT grattis, vännen! Vad skönt att äntligen få berätta den stora nyheten för detta är STORT! Gäst DT för ett stämpelföretag i USA WOW säger jag bara! Det bevisar vilken kapacitet du har!
    Kram

  3. Wow,, där fanns ju mycket att välja bland! Grattis Linda, ser fram emot att se dina fina alster!

  4. Grattis tjejen!
    Nu väntar jag nyfiket på dina första Gäst-alster….för deras stämplar va ju suupersnygga
    Kraaam C

  5. Ooh så många söta animestämplar det fanns på det stället! *dreglar* Du är lycklig du…😉