En nyhet som ska uppdags och en som ni ska få lite mera info om! :P

Idag kan jag glatt berätta att jag kommer under november månad kommer att gästa Tingtura!😀 *jippi* Jag fick ett mail för ett tag sen då goa Kicki ifrån Tingtura undrade om jag vill gästa dem under en månad i höst. Och för ett par veckor så fick jag ytterligare mail och fick då frågan om jag ville gästa i november! ;P Vilket jag självklart ville, det kan man ju inte låta bli att göra ju!😛

Så ni kommer att få ”se” mig ett par fredagar framåt nu i deras blogg! Det ska bli himla kul alltså!😀

De är ju en stor favorit här hemma ju som ni nog har märkt så jag känner mig himla stolt över detta!

 

Och sen då, jo jag ska ju gästa ett annat företag med på andra sidan pölen och jag skickade in kontraktet i lördags.😛 Kommer att blogga hos dem en gång i veckan under två månader med.  Jag kommer att ge er mera info om det när jag får men jag kan säga att det har med stämplar att göra denna gången med.😛

 

Jag känner mig otroligt hedrad över att få chansen att gästa dessa företag! Lilla jag liksom ju!

 

Nu ska jag återgå till att fortsätta fixa med mina nya stämplar som kom idag ifrån Funky kids som har de underbaraste mangastämplarna.😀

7 responses to “En nyhet som ska uppdags och en som ni ska få lite mera info om! :P

  1. Grattis vännen!!

    Det är du såå väl värd!
    Dina kort uppmärksammades mycket på mässan i lördags!

    kram Marit

  2. Hurra för dig!😀 Du förtjänar allt det bästa!

  3. Massa grattis!!!
    Ska bli kul att se vad du hittar på =)

  4. grattis till tingtura-jobbet…

    o tack för tipsen ang cricut… jag skall ta en titt när jag hinner – jag skall nämligen iväg o luncha strax med min väninna…

    vi får helt enkelt höras av när du börjat använda din cricut… kanske får du idéer att dela med dig av…

  5. GRATTIS!!!!!
    Det passar ju dig perfekt! Du är sååååå duktig på att färglägga tingturas stämplar ( ja, andra också förståss) Ska bli jättekul att se dina alster!

    Kram Jessica

  6. Vad roligt, grattis!!😀

  7. GRATTIS LINDA!!! Verklgien kul, är glad för din skull!!!skall bli spännande att följa ….Kramar