Majken och älskade C.

DSC_0032

Direkt när jag såg detta papper så visste jag bara att det skulle passa perfekt till en LO med Maya. Och visst blev den SÅ bra! Det blev nästan inga deko men det behövs ju liksom inte! Ja jag blev verkligen nöjd!

Och så blev det en LO om C med. Jag har gjort en LO med detta fotot tidigare men jag gillar verkligen det.

DSC_0040

DSC_0041

Ja det är verkligen ovanligt att jag är supernöjd med två LO:s så där men det blev så denna gången!😀

Nu ska jag avsluta här.😀

9 responses to “Majken och älskade C.

  1. Såå läckert med det rosa! Vovven din är bara för fin! Gillar också den understa LO – att du blandat pink paislee grejer, den en anteckningslappen som du distressat blev ju bara perfekt till det runda pappret- skitsnyggt!

    Tycker dessutom mycket, mycket om ditt julkort med fyrkanter längre ner!

    Tack tack för alla dina goa kommentarer – har visst glömt att lägga till dig på min blogglista – gör det nu!!

    Kramar

  2. Layouten med din raring var riktigt läcker! Kul att se lite jordigare och murrigare alster av dig också.

  3. Jättefina Lo´s. Färgerna på Maya Lo´n är bara så läckra tillsammans.
    Kram

  4. Mycket fina LO! Så härliga höstfärger i LO med C. Tjusigt!

  5. en sån härlig o färgsprakande hund-lo!!!

  6. Gillar Maya-LOn massor – så mycket Linda =)

    Dina LOś blir bara snyggare och snyggare!!! Välkomponerade!! Lika fina både när du väljer knalliga färger och mer jordnära toner.

  7. Supersnyggt vännen!

  8. Underbara alster! Du är så vågad med färgerna, lyckas väldigt bra!

  9. Vilka fina! Båda var verkligen supersnygga. Bilden på maya var ursöt😛