Halloween presentlåda

DSC_9543

Ni som känner mig vet att jag inte är någon person som gillar att vika men denna asken var riktigt rolig att göra!

För att se hela spring över till Scraptorgets blogg!😀

 

Och sist men inte minst så vill jag säga att jag har öppnat husabloggen igen och kommer nu att blogga det mera personliga där igen.😛

 

9 responses to “Halloween presentlåda

  1. Jag såg nu att min kommentr hamnade till fel inläg, men jaja…😉

  2. Så roligt med en återkommande läsare!😀

    Wow – jag gillar verkligen den översta LO:n!

  3. Haha vad häftig den var, ska man ha godis i den eller?

  4. jag får nog säga att du blir en omedelbar favorit…
    massor av tuff-snygga kort och fantastiska höstfoton… en tjej i min smak🙂

  5. vad kul att även du gillar halloween… o vad synd att du missade min halloweenutmaning…
    den gick ut igår…
    jag firade att bloggen fyllde 1 år🙂.

    tack för kommentaren om att du gillade mina you tube-videor… du skall veta att d värmer🙂
    nu skall jag gå igenom din blogg – för du verkar vara en ny bekantskap för mig🙂

  6. Så läckert!
    Tack för att du försökte snoka reda på lite SEIpapper åt mig. Det har gått lite trögt att hitta, men nu är det nog löst.🙂

  7. tack.. tack.. =)

    mmm.. jag blev ju superglad.. är ju helt perfekt när man ska på träffar å så.. =)

    kram

  8. jättehärlig var den.. blir supersugen på att vika en egen.. =)

  9. Vad underbart! Vad duktig du är. Ha en bra kväll.