Näst sista alstret för Scraphörnan och ett julkort!

Om ni igen springer över till scraphörnans blogg så kommer ni hittat mitt nästsista inlägg för dem!😀

Det blev ett rooooosa kort!😀

Och så över till mitt julkort:

DSC_9978

Den underbara stämpeln är den som jag fick av söta Lillnettan! Visst är den SÅ underbar!!

3 responses to “Näst sista alstret för Scraphörnan och ett julkort!

  1. Nej, det var verkligen ingen sympatisk attityd.😦 Tyvärr bara, att man kommer på allt smart man skulle ha sagt, när det är för sent…😉

  2. Hmmm…ser du den lilla ”artikeln” om Panduro Creative Challenge” när du klickar på länken? Det var den jag försökte skicka iaf.😀 Ja, jag är med i den tävlingen.😛

  3. Min hemlis? Det är ingen hemlis egentligen…jag är med här:
    http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=BLG220R&BLG=3&BLGI=71
    Måste ju visa upp vad jag gjort också! Samlar alla alster i ett enda blogginlägg som kommer snart.😀