Efter många och men..

Åh, vad jag tycker att det är tråkigt att fota alster just nu. Det är så mycket jobb och jag har helt enkelt ingen lust..

Jag har ett gäng som måste fotas, och då kan jag ju lika gärna ta resten men det får bli imorgon.

Idag är det för sent helt enkelt!

Men jag kan visa er det underbart söta kortet som Lillnettan gjorde till mig!

DSC_9948

Och sen lite flera bilder ifrån sambons och min promenad igår med vovvan.

CochM5arsdagen

majken5ar

Och sist men inte minst glöm inte bort att spana in mina kort hos Scraphörnan!😛

3 responses to “Efter många och men..

  1. Underbara höstbilder, de är så vackra!! Jag tycker det är så svårt att få till foton på alster nu när det är så grått och mörkt ute, blir ju så mörkt inne också!

  2. Vilka härliga höstbilder du har tagit! Man blir sugen att ta på sig varma kläder och gå ut och njuta när det är sådär fint väder!! Här är det grått idag, så jag drömmer mig bort till dina bilder istället🙂
    Kram

  3. Vilket snuttegulligt kort du fått -kul med annan form!
    Jättevackra höstbilder du fotat!!! Härliga färger =) Hos oss är det gråregnigt….gör mej mest trött.
    Ser fram emot de ännu inte fotade kort och/eller LOs som är på G!

    Kram, Monica