Två kort till en annan Linda

DSC_9849

Vi börjar med grattis i efterskott kort, då Linda fyllde år nyss.

Och sen tack för middagen som vi var bjudna på med.

DSC_9850

DSC_9858

Vi hade det verkligen så trevligt!! Tack så mycket Linda och Rikard samt barn!😀

Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit det på bloggen innan men sambon har ju fått fast jobb ifrån och med april nästa år så nu blir det flytt. Har börjat kolla runt en del men har inte hittat något kul ännu..

Det ska bli både kul och lite nervöst att flytta men jag tror att det kommer att bli bra i slutändan. Och det känns ännu bättre efter middagen igår ärligt talat! Nu ser jag i stort bara framemot det!

Nu undrar ni säkert vart vi ska flytta och jag kan säga att jag kommer att byta landskap igen och kommer att flytta till Blekinge!

Ja nu har jag svamlat tillräckligt här!

Kommentarer inaktiverade.