Ett minialbum till Lillnettan.

Gulliga Lillnettan var så söt och fotade minialbumet som jag skickade henne för ett tag sen! =)

Jag tyckte att hon behövde lite uppmuntran och det var riktigt kul att skapa ett lite större projekt till någon annan.

DSCN4862

DSCN4863

DSCN4864

DSCN4865

DSCN4867

DSCN4869

DSCN4870

DSCN4871

DSCN4873

DSCN4874

DSCN4875

Det har varit ett väldigt kul album och göra och det känns som något som blir väldigt uppskattat med. Det är roligt att få handgjorda saker av andra pysslare tycker jag.

Annars så är det både upp och ner, jag är nog lite extra känslig just nu, antingen är jag otroligt glad eller så går jag runt och gråter känns det som. Och går runt och har ständigt dåligt samvete över saker som jag borde göra, vilket oftast leder till att jag inte orkar göra något alls.. Äh jag ska sluta svamla nu.

Och sist men inte minst glöm inte bort att besöka Scraptorget!!

3 responses to “Ett minialbum till Lillnettan.

  1. Så himla gulligt – va söt du är! Förstår att du blev glad Nettan – vem hade inte blivit det!!!!
    Kram ztina

  2. Så himla fint album! Kul att glädja någon med något så fint & hemmagjort!

    Kraaam//

  3. Det är superfint och jag blev jätteglaad! Undrar om jag kanske kunde få din adress för att kunna skicka ett litet kort….?🙂