Dags för hemligheten!

ÄNTLIGEN är det dags att avslöja den roliga hemlighet som jag och tjejerna gått omkring och burit på!! Idag är det premiär för Sveriges bästa scrapblogg, nämligen ScrappTorget!

Bild

Vi är ett härligt gäng scrappare som har som mål att sprida massor av skaparglädje och vi vill att ScrappTorget ska bli den självklara mötesplatsen för alla scrappare. Se till att hänga med för här kommer det att hända grejer!
Skynda er in på ScrappTorget, http://scrapptorget.wordpress.com/, så får ni se vilka vi är och vad det hela handlar om! :D

Jag var dock liiite segare än min medST:are så ni har säkert redan fått reda på hemligheten!😀

Jag är väldigt glad och stolt över att få tillhöra detta härliga gäng underbara tjejer!!

4 responses to “Dags för hemligheten!

  1. Vad roligt Linda! Stort grattis till dig och framförallt scraptorget!

  2. Grattis till detta äventyr!!!! Ska bli jättekul att se vad ni hittar på =) =) =)

    Har redan länkat sidan bland favoriter!

    Blir det mässbesök i helgen? Själv hade jag tänkt hoppa för plånboken muttrade så, men så lyckades jag vinna en entrébiljett och då finns det ju genast en lysande anledning att gå!!!

  3. Men gud vad jag har letat efter din blogg!! Nu hittade jag den äntligen på Scrapptorget! Grattis till det – verkar helt underbart, inspirerande och roligt.

    Tack för dina kommentarer i min blogg – blir så glad!!! (problemet var just det att när jag klickade på dig så kom jag bara till din profil, såg inga bloggar överhuvudtaget, men känner ju igen dig på bilden!) *glad*

    Ha en bra helg, kram!

  4. Så roligt. Grattis och lycka till. Ska bli kul att se vad du och de andra hittar på.
    Kram
    Petra