Önskelista

Av lite olika skäl så tänkte jag att skulle lägga ut min önskelista här i bloggen.😛 Den är inte färdig så jag kommer att uppdatera den med tiden men för just nu.

Önskelista:

Papper:

October afternoon saker, allt tages emot tacksamt!

Sassafrass lass allt tages emot tacksamt

Cosmo Cricket allt tages emot tacksamt.

Pink Paislee: allt taget emot tacksamt

Halloween papper taget tacksamt emot!!

CS:

Allt går bra, gärna färgglatt!

Knappar i klara färger, antingen runda eller fyrkantiga, inga konstiga former

Stämplar:

Roliga textstämplar, dock ej snirkliga.

Limprodukter:

3d kuddar oavsett vilken storlek som helst.

Aleene’s Quick Dry ”Tacky” Glue

Aleene’s Original ”Tacky” Glue

Biltemas tejp

2 way zip pennor behövs alltid!

Cricut:

5 responses to “Önskelista

  1. Men hörrni tjejer!!! Åldersnojja redan???
    Undrar hur jag då borde ha det som är 43???! Känns rätt bra faktiskt =) Mycket som blir bättre kanske är en tröst?!
    Vill ni veta vad som är värst att förhålla sig till? Att min lille kille är så stor att han har skägg….då är det dax att nojja!!!

  2. Lillnettan: Haha inte var hemligt!😛 Fast jag utbyter gärna julklapp med dig!

    Shit!! Jag har knappt hunnit börja tänka på julen, förutom på lussebullar! *mums*

    Men det är smart, jag ska börja titta med. Fast jag hade tänkt göra 4 eller 5 julklappar själv. *planerar*

  3. Hihi, själv blir jag 29 nästa år… *ryyys*
    Då får man klura lite på julklapp till fröken då…😛 *ser hemlig ut* Jag har faktiskt köpt alla julklappar till familjen redan, utom Kristofer då (han ska få en ny mobil för han tappade sin gamla i en färgburk, men jag har inte råd med den än). Gillar att vara ute i god tid, och så är det skönt att slippa jätteutgifter i december.😛

  4. haha nej! ja fyller år i mars, vilket känns lagom långt härifrån, vete fan om jag vill bli 25!😀 Men något kommer där i mellan. *haha*

  5. Hmmm…fyller du år snart??🙂