Som ni ser i inlägget så kommer det att smälla på fredag!

Jag ser verkligen framemot att dela med mig denna hemlighet som jag har gått och sugit på ett tag nu.

Jag är så glad att jag är en del av det, det gör mig väldigt stolt! Och jag tror att det är väldigt få som kommer att ha kraft att stå emot hemligheten med.😛

Men nu ska jag inte hålla på och reta er ang det.

I lördags hade jag hand om en lite minipysselträff som blev väldigt lyckad!🙂 Vi var ett härligt litet gäng som pysslade järnet. Jag funderar redan på när nästa träff blir. Det är bara att synd att mitt schema är så full fram över. Jaja men något hade varit kul att genomföra före jul.

Jag funderar på om jag ska försöka dra igång något regelbundet. Så att man blir ett litet gäng som träffas regelbundet utan krav. jaja det mest är fortfarande funderingarna.🙂

Jag har pysslat en del men mycket av det går inte att visa ännu..

Här kommer ett julkort som jag har gjort och som jag kan visa.

DSC_9767

Och sen en liten bild som ger er en liiiiten aning om vad som komma skall..😛

DSC_9764

Kommentarer inaktiverade.