En uppdatering…

Ja jag uppdaterar väldigt dåligt just nu men varken ork eller lusten finns här just nu.

Jag håller med massor med hemliga saker just nu som känns riktigt bra!🙂

Fick hem ett underbart paket ifrån Scraphörnan igår med massor med godis som ni kommer att få se i deras blogg snart!😛 Gav mig själv en rejäl utmaning men jag hoppas att det blir bra i slutändan.

Men nu till lite alster:

DSC_9709

DSC_9712

DSC_9716

Fotot som jag använde till denna serie är en rolig historia, jag försökte fota mig själv och ja jag är inte naturlig framför kameran utan jag får alltid speciella bilder som denna. och denna gången så tänkte jag nej nu ska jag scrappa en av dem. Men först så visade jag upp den på facebook och ett annat sätt och fick lite roliga kommentarer. En av de kommentarerna fick bli min titel!😛 Jag vill att LO:n skulle vara galen och jag tycker att jag lyckades rätt bra med det.😛

Och så kommer lite julkort och ett vanligt kort som jag har gjort.

DSC_9720

DSC_9722

DSC_9727

Nu ska jag snart sätta igång och baka till träffen imorgon. Vi hörs.

5 responses to “En uppdatering…

  1. Wow! Alltså, den här Lo:n är så fin så jag kan inte sluta stirra på den!
    Lika färgglad som dina kort brukar vara!

  2. WOOOOOOW!!!! Jisses vad fina grejer du har gjort, så läckra! Jag är kär i den där layouten. Färgerna, allt! Och korten är också fina. Heja heja!!!

    (Din smiley som tappar hakan!) 😉

  3. Vilka härliga julkort och layouten är jättekul också!!

  4. Tiingeliiing!
    Har något till dig i min blogg…
    Kul LO med det lite ”galna” fotot på och häftiga julkort