Jag fick en..

Den här awarden har jag fått från söta cyllan! (tack tjejen!!!)
Nu ska jag skicka vidare Awarden till 5 bloggare som jag beundrar och skriva ner 10 saker om mig själv.

Börjar med listan över 10 saker om mig:

Jag….
1) blir lätt besatt och väldigt fast i saker och glömmer nästan omvärlden.
2) har flyttat ifrån huvudstaden till en liten ort i nordöstra skåne som 16 åring.
3) Är väldigt huslig och mina syskon brukar reta mig och säga att jag är som en lite husmor eller bullmamma.

4) Älskar att läsa och har gjort det sen den dagen jag lärde mig läsa. Dock så lurade jag både min mor och min lärare att jag kunde läsa under 1.5 år nästan i skolan. Mamma läste för mig och sen lärde jag mig texten och upprepade den.😛

5) Har en svart panter på min axel som river i mig. Visste sen jag var 14 att jag ville ha en panter som rev mig och den dagen jag fyllde 18 sprang jag till tatueraren. Har funderat på flera men vill känna lika starkt för nästan som min nuvarande.
6) har en dyslexi, dock inte en jättesvår.
7) Har haft en tung- och en läpp piercing. =)
8) älskar Youtube.
9) Är himla förtjust i disney.
10) tillbringar alldeles för mycket tid vid datan periodvis.

Nu till nästa utmaing – att dela ut den här Awarden till 5 bloggare (är ju svårt att bara välja 5 när det finns såå många bloggare jag beundrar men måste man såå måste man…(ler) )

De jag vill ge Awarden till är….
1: Yoli

2: Christel
3: Dolores
4: Monica
5: Sayurii

2 responses to “Jag fick en..

  1. Kul att du tittade in hos mig, för på så sätt hittade jag hit!😀 Här skall läsas!

  2. Åh vad roligt att läsa lite mer om dig🙂 Och WOW vilken snygg LO i inlägget under! Snygga kort också, men LOn fastnade jag verkligen för. Så härliga färger.
    Kram på dig och hoppas du har en trevlig helg!