Jag kan knappt tro allt som sker just nu..

Åh det är så mycket bra som sker just nu att jag knappt vågar tro på det. Och någonstans går jag väl med och väntar på att det negativa ska ske. Eller så är det bara att min attyid har förändrat och då så lägger man inte märke till det negativa på samma sätt!

Får jag hoppas i alla fall.😀

Jag har inte så mycket att visa just nu förutom att jag just nu har ett kort på tingturas blogg!

Det är verkligen otroligt snälla ord som ägaren Kicki säger om mig!😀

Jag har visat kortet tidigare här på bloggen även så om ni känner igen den så.

Nu ska jag ta och pyssla lite tänkte jag så här på morgonen.

Nej förresten, innan jag går måste jag vara visa er min nya kärlek som jag fick hem igår. Ett underbar paperpad:

lånad bild

lånad bild

One response to “Jag kan knappt tro allt som sker just nu..

  1. Kul när det händer positiva och roliga saker. Det där paper padet var ju härligt. Ditt kort hos Tingtura är superfint! Kramis!