Jag vann, jag vann!! :D

Först och främst vill jag tacka de 12 som röstade på mig! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle ha så stor chans. Då den andra tjejens alster var himla fina och speciellt det första kortet med godiset i. =)

Jag kommer inte åt mina bilder just nu då sambon igår kväll la in ett nytt windows till mig och blåste datan och alla mina filer ligger på den externa hårddisken som inte vill samarbeta med mig just nu.

Men mina alster hittar ni på Scraphörnans blogg och närmare bestämt här.

Och en kort press av mig hittar ni här.

Sen måste jag bara berätta för er att jag har ett jäkla flyt just nu. Jag har två underbara hemligheter som jag bara längtar efter att få berätta för er om!😛 Jag är så glad att både har kommit i min väg.  Den ena hemligheten tror jag verkligen kommer att göra Sveriges scrapvärld bättre och det är så mycket kul som planeras hit och dit! åå säger jag bara ni kommer inte kunna tro era ögon!😀

Och den andra hemligheten känns helt otroligt. Trots att det var 2 dagar sen nu jag fick reda på det så känns det HELT overkligt!! Ja jag kan inte tro det alls. Jag dansar på små moln helt enkelt!!!

Nej nu ska jag avsluta här, har massor som måste fixas under dagen samt att jag känner mig lagom trött efter ett gäng långa dagar..

5 responses to “Jag vann, jag vann!! :D

  1. GRATTIS!
    Kul att du vann! Nu blir det mkt Linda framöver…. med alla hemligheter du har på gång gissar jag att du kommer att synas lite både här och där😉

  2. Graattis tjejen! Såå kul att det blev du som vann GästDT platsen.
    Ååå va du gör en nyfiken på va du har för hemligt på gång….
    Kraaaam C

  3. GRATTIS! Åh vad roligt!🙂 Och gud vad jag blir nyfiken! Jag är ju sådär obotligt nyfiken på allt, sånt här exploderar jag ju nästan av🙂 Spännande spännande!!
    Kram på dig!!

  4. GRATTIS till DT-vinsten!! Vad roligt!😀
    Hemlisarna då förresten? ;-)) *nyfiken*

    // A.

  5. Wohooo, grattis vännen!😀 Tyckte dina alster var roligare och mer originella än den andra tjejens, så valet var enkelt… Underbart att det händer skojiga saker, fast nu blir jag ju nyfiken…😉