Skapat under tiden som har gått..

Jag har varken hunnit skapa eller blogga speciellt mycket under fredag-söndag och i torsdags var jag hos Christel och pysslade lite grann. Så man kan säga att tiden har bara flugit iväg.

Fredag-söndag så hade jag en otroligt jobbig hemtenta. Jag tror inte ens att det gick speciellt bra. Den ena fråga kunde jag inte ens hitta svaret på. Trots att jag bad sambon om hjälp om att leta både i böckerna och på nätet.

Jaja nu är den skiten över, jag önskar verkligen att jag kunde slippa den kursen men jaja det är bara en termin.

När jag var hos Christel så blev en LO gjord, men den kan jag inte visa ännu, ihop med ett kort.

men imorgon ska jag visa upp vad jag fick av henne. Ett otroligt sött kort och ett gäng Halloween stämplar!😛 Jag blev verkligen överraskad. Trots att hon hade frågat ut mig ang halloween stämplar, men jag misstänkte inte något sånt alls.

Otroligt sött gjort av henne.

Denna LO:n blev gjord under helgen när jag tog en liten paus ifrån plugget.

chöst

Jag älskar verkligen det fotot på C och kommer nog att göra flera LOs med det fotot.

Nej nu ska jag avrunda här. Men jag måste bara viska lite om en stooor och roliga sak som snart kommer att ske och jag är sååå glad över att jag är en del av det!😀

3 responses to “Skapat under tiden som har gått..

  1. Åh, vad snygg Lo:n blev med kortet på C! Och du är verkligen värd min lilla present! Har fått så mkt av dig + att du alltid delar med dig av tips och idéer!
    Kramiz

  2. mmm.. det var jättehärligt att åka till ullared.. å bara få shoppa loss lite.. =)

    tack.. jag har redan planer för vad jag ska göra med papperet.. hihi..

  3. Tack för din kommentar🙂 Blir ju så glad varje gång🙂

    Gud Vilken fin LO, så sött med alla fåglarna. Dom är jättefina! Kortet är fint, ser sådär lugnt och fridfullt ut!

    Hoppas tentan gick bra.. har min jättetenta 4 december. Kommer inte vara en trevlig människa i slutet av november😛 Bläää

    Kram på dig!