Lite nya alster!

De senaste dagarna har varit innehållsrika verkligen.. Både på ett negativt sätt och på ett positivt sätt.

Många tankar snurrar i huvudet och många känslor. Men samtidigt har jag haft flyt denna veckan med och fått en del roliga nyheter! Även om det just nu är en relativt tung period i mitt liv känns det som att jag är på rätt väg.

Det kommer att ta ett tag innan jag når fram men jag har tagit en hel del steg åt rätt håll. Och det är jag stolt över.

Ni kanske undrar varför jag svamlar så här på bloggen när jag inte säger exakt vad det är men det är mycket för att jag känner att detaljerna är för privata för att jag ska lägga ut dem på bloggen samtidigt som det är skönt att lufta känslorna runt det hela.

Nu så tar vi lite alster som jag har gjort på senaste:

DSC_9465

DSC_9467

DSC_9470

DSC_9472

Och här kommer asken som jag kämpade väldigt mycket med. Gick åt mycket mera papper än jag trodde..

DSC_9474

DSC_9477

3 responses to “Lite nya alster!

  1. Härliga alster. jag gillade verkligen hello-kortet-Supersnyggt.

  2. Jättefiiiint! Måste börja köpa på mig fler textstämplar…”alla” verkar ha ungefär tusen olika, men inte jag. *ler*

    Hihi, du är också bra på att vika lådor hör jag.😉 Fattar inte…jag mäter noga. Provviker på ett annat papper som jag inte är rädd om. Klipper i det riktiga papperet och viker igen. Fiasko! Alltid är det några millimeter som fattas eller så har jag bigat fel… Det är DYRT med lådor! :-O

  3. tack.. vad gullig du är.. =) den LO:n var inte riktigt min stil.. men det är kul att utmana sig själv ibland.. hihi

    å jag gillade verkligen kortet som du gjort.. det med cirklarna på.. såå snyggt.. =)