Utmaning mellan vänner..

Jag och Cilla brukade tidigare rätt regelbundet ge varandra småutmaningar. =) Vilket jag bara älskar. Och för två dagar sen så föreslog jag att vi skulle köra en igen.

Jag fick utmaningen att skapa efter dessa kriterer.

* Använd dig av en färg som du gillar och en som du är mindre förtjust i.

* knappar och band skulle med finnas på alstret. Samt något utstansat.

Förklaring:

Jag använde mig av blått som färg som jag gillar. Speciellt på senaste tiden så har blått vuxit i mina ögon.

Färgen som jag var mindre förtjust i var svårare dock. Jag insåg att de alla färger som jag hade hemma gillar jag faktiskt. Vilket jag är väldigt glad över, för det innebär att jag har lyckas sortera ut ”allt” som jag inte gillar. och det är jäkla bra! Men jag var ju tvungen att välja en färg så jag fick fundera ett tag.. Och lotten hamnade på lila. Jag gillar lila men samtidigt så har det ibland en tedesen att tycka att det blir för mycket. När jag var riktigt liten och gick på dagis så älskade jag lila. Och min favorit dagis fröken hade en lila bubbla som jag avgudade. Och jag har även för mig att hon emot slutet hade lila hår. Med håret är jag dock lite osäker på om det är mitt minne spelar mig ett spratt men ändå.

Men sen när jag växte upp började lila kännas, ja för mycket och det är först på senaste som jag har börjat använda det igen.

Knappar och band är ju inget nytt för mig utan mina måsteha saker på alster.😛

Utstansat blev lite värre dock, jag har inte fått min sill ännu och min reva är ju sönder så jag fuskade med

en stickers istället och lite demotext.

Men så här blev kortet i alla fall:

DSC_9283

One response to “Utmaning mellan vänner..

  1. Åh, vackert! Jag avskydde lila ända tills nyligen, men nu är det plötsligt min favoritfärg.😛
    Sitter och väntar på Dolliver och hennes vän…är lite nervös, brukar bli det när jag ska träffa nya människor. Fast tror att det kommer kännas fint bara de har kommit hit, väntan är värst liksom.🙂 Det ska bli skoj med scrapträff imorgon, synd att du inte kunde komma!
    Kram!!