En jul LO.

När jag satt häromdagen och gjorde lite julkort så hittade jag detta papper ifrån förra årets julpapper ifrån Websters page.

Jag har haft lite svårt att se hur jag ska använda det. Jag tycker att deras papper är riktigt fina men jag har svårt att använda papper när det är så mycket tydligt mönster i ett hörn eller liknade. Jag känner mig så begränsad då. Men detta papper passade verkligen perfekt till fotot med. Och så fick jag använt ett gäng die cuts som inte har kommit till användning tidigare. =) Det blev verkligen en sida med temat gör av med gammalt material. Vilket känns extra bra!😀

DSC_9262

2 responses to “En jul LO.

  1. Oh, du har redan börjat scrappa julfoton…Jag är så tråkigt ”säsongig” att jag drar mig för att scrappa kort från julen.

    Det var såå läckert med knapparna arrangerad på det viset! Din stil är verkligen jättehärlig!

  2. tack.. =) ”rutorna” var riktigt skojsiga att göra.. *fniss*.. så det lär det väl bli fler av.. vet inte riktigt vad jag ska göra med dem.. men men.. det var kul att sitta å pyssla med dem iaf..

    mmm.. jag kan inte riktigt vänta på att få en chans å sätta mig och göra lite fina kort med dem.. hi hi.. men men.. det lär väl bli en pysselfylld helg.. om det bara inte blir en massa annat att göra.. he he..

    kram