Min dag idag.. :D

Ni kan gissa min förvåning när jag idag gick min vanliga bloggrunda och såg att jag hade vunnit Tingturas månadstävling!

Jag kan knappt tro att det är sant faktiskt! Jag vann med detta kortet.

Det betyder extra mycket för mig i och med att Tingtura är så stora favoriter hos mig med.

Som ni förstår så dansar jag på moln nu!😀

Annars har det varit mest plugg idag men också ännu flera steg åt rätt håll. Det är tufft och jag vet inte ännu om det lönar sig men jag hoppas verkligen att det gör det. Detta kommer att ta sin tid men det kommer att löna sig i slutändan.

7 responses to “Min dag idag.. :D

  1. Ett stoort GRATTIS till vinsten i Tingturas månads tävling – så kul att du vann med ditt fina kort
    Kraaam C

  2. Hurra! Vad roligt!

  3. Grattis, vännen!!! Det här var du väl värd!!!!

  4. Hurra hurra hurra hurra!!! GRATTIS till din vinst!! Jag älskar också Tingturastämplarna massor så jag förstår din lycka. Kramar & kämpa på med pluggandet!

  5. Grattis Linda!!!!

    Härligt kort =)