Ett gäng kort och min pysselhörna.

Ja vi tar och börjar med min pysselhörna.

Före städning och efter:

DSC_9156

DSC_9157

Jag är inte helt nöjd, måste skaffa en hylla men jag har inte kunnat hitta någon bra ännu. Jag gillar inte att det står så mycket på golvet men de går inte in i mitt skåp och jag vill gärna ha detta nära till hands.

Och sen till korten. Första julkortet som jag visar upp men det är nog inte ett klassiskt julkort direkt så därför får det glida med.Det är väldigt få dekartioner på korten och det beror mest på ren lathet, jag har suttit framför tven och pysslat och sen inte orkat hämta en massa saker. Ja jag vet jag borde nästan skjutas men ändå.😛

DSC_9190

DSC_9187

DSC_9195

2 responses to “Ett gäng kort och min pysselhörna.

  1. Hej! Har letat, men vet inte riktigt vart jag ska hitta de där ”manga”-stämplarna här ovanför som du lånade av Christel. Vet du vad de heter eller vart man kan köpa dem tro?
    Kram Anneth

  2. Vilket härligt hörn!