Alster till Svensk scrapbookings utmaningar.

VI börjar med LO:n som jag gjorde efter temat glädje. Min första tanke var faktiskt min pysselhörna.

Så jag skapade en LO med temat vardagsglädje, och för mig så betyder min hörna glädje. Visst att det finns saker som skulle kunna förbättras i den och den blir ofta stökig men så är ju livet med.

Fotot av LO:n är inte det bästa men det får gå ändå. =)

DSC_9201

DSC_9207

Och där det skulle finnas med tre stämplar minst på dem. Och det blev en LO om min älskade sambo.

DSC_9222

DSC_9233

DSC_9234

4 responses to “Alster till Svensk scrapbookings utmaningar.

  1. tack.. det är riktigt skönt att ha fått i ordning hemma nu.. så att man har gott om plats att pyssla på.. =)

  2. Tingeliing!

    Det ska väl synas att du är kreativ i ditt lilla pysselhörn för då blir det rörigt…i alla fall hemma hos mig (ler)
    Som vanligt superhärliga alster du skapat – gillar din lekfullhet med färger och mönster.
    Du va e det för stämplar du fått tag i?? Ser lite janska ut…minns inte va figurerna heter.
    Ha det gott
    Kraaam C

  3. mmm.. man glömmer ju lätt vad man beställt å så.. men det var verkligen kul att öppna.. hi hi..

    mm.. det är jättefint.. ska bara komma på vad jag ska ha dte till också.. men men.. det ger sig.. hi hi..

    ja.. har liksom helt snöat in på sassafras just nu.. gillar deras retro-stil.. känns så roligt och lite lekfullt att skapa med.. =)

  4. mmm.. är superexalterad.. å så mkt fint.. kan knappt vänta på en chans att få skapa med det..
    nu har jag lagt upp bilder på sakerna i bloggen…😉

    PS. tokgillar julkorten.. =) såå fina..