Nu har jag misslyckas med att skriva här igen..

Ja tiden bara springer iväg på både negativa sätt och positiva sätt.

Jag har pysslat en del men en del känns inte så kul att visa just nu då det är en julkort. Har planerat att stå på ett par marknaderna så det är lika bra att sätta igång i tid och sen är det lite alster till Skrotboken samt ett par tävlingar.😛

Men jag kan ge er en liten teaser på vad som ska upp i skrotboken snart.😛

DSC_8973

Och så detta:

DSC_9111

Och så detta kortet som jag fick en beställning på, fast det ska ju inte upp i skrotboken dock, så det kan jag ju visa hela på.

DSC_9084

DSC_9099

4 responses to “Nu har jag misslyckas med att skriva här igen..

  1. Layouten om Sala är så underbar. Jag har förmånen att ha sett hela och ja, den är värd att vänta lite på.🙂

    Jag gillar även prinsesskortet med sina härliga färger. Läckert.

  2. tack för tipset.. =) de säljer ju underbara gorjuss-stämplar med.. så då kan man ju köpa flera olika på en gång.. *fniss*

  3. Åh vad spännande! Det ser ju jättefint ut! Ser fram emot när man får se hela! Och det rosa kortet med nallarna är ju hur sött som helst!! Jag som är en rosa tjej kan ju inte låta bli att älska det🙂
    Tack för din fina kommentar! Det värmer verkligen!!🙂
    KRAM på dig!

  4. Oj så mycket fint! Jag är lite nyfiken på LO:n Sala.