Nu har det varit lugnt här på bloggen i ett par dagar..

Men jag har haft systrar på besök över helgen och sen åkte vi till DK. Vilket var en otroligt trevlig upplevelse. =) Var så skönt att komma iväg lite och bo på hotell (även om det var en upplevelse i sig).

Så kort sagt så har helgen varit himla trevlig. Kommer nog upp några bilder senare. Jag hade inte systemkameran med mig så det blir bara mobilbilder men ändå.

Efter att syrrorna åkte hem igår så träffade jag Christel ett tag och blev uppdaterade om den trevliga träff som hon och Pia hade varit på. Verkar som att de hade haft det riktigt trevligt. Och jag fick även låna ett gäng stämplar av Christel som jag verkligen fastnade för. Satt och gjorde tre kort igår. Dock är ingen av dem klara ännu utan jag måste avsluta dem först.

Men jag måste nog köpa några av dem motiven sen för de var riktigt trevlig att måla. Nu ska jag fortsätta plugga ett tag innan det är dags att ta det lugnt resten av dagen.

Och tusen tack för awarden Cyllan!😀

One response to “Nu har det varit lugnt här på bloggen i ett par dagar..

  1. Tack för dina söta söta kommentarer, blir så himla glad!
    Ja, plugga är sådär roligt. Egentligen älskar jag det, men man älskar ju vissa delar mer än andra. Det här när man bara måste sitta hemma och läsa är ju mindre roligt😛
    Kram på dig!