Korten som jag pratade om tidigare!

Detta kort är gjort efter veckans utmaning hos Scraphörnan.

DSC_9087

Och sen blev det ett par till kort med dessa underbara stämplar!! Jag är riktigt förtjust i dem.

DSC_9094

DSC_9090

DSC_9088

6 responses to “Korten som jag pratade om tidigare!

  1. mmm.. älskar ju kaiser-papperen med den blomman på.. så då var jag ju bara tvungen att köpa stämplarna.. *fniss*..

    å vilka fina stämplar du har då.. vad är det för märke? å vart kan man hitta såna?? superfina.. =)

    mmm.. hoppas verkligen att det kommer lite rolig post på måndag.. för idag var det bara räkningar och reklam.. sååå trååkigt..

  2. Tack för dina snälla kommentarer!
    Och vilka söta kort! Älskar de klara färgerna!
    Kram på dig!

  3. Kanonsnygga, och stämplarna så söta. Fick en väldig ”vill ha” känsla jag känner igen sedan tidigare. De passade verkligen ihop med Tingtura stämplarna. Färgläggningen är grym, kanon, sk…snygg………………
    Ha en riktigt skön onsdag
    Kramar Eva

  4. Åh wow vilka läckra kort! och vilken sötis till hund – är det din? Och minialbumet var bara så häftigt, vill ju göra ett men vet inte vad jag ska ha för tema – ett om Stockholm var ju jättebra! Vilken tur att jag hittade hit!! Kommer säkert tillbaka😀

    Kram

  5. Så roligt att du antog utmaningen =) Superfint!! Så även alla andra kort.

  6. Jättefint!

    Visst får man vrida och vända som man vill =)
    Vitsen med utmaningarna är ju att ge inspiration!

    kram