Jag brinner för Stockholm – del 1 av 2

DSC_9023

DSC_9024

DSC_9026

DSC_9028

DSC_9030

DSC_9031

DSC_9034

DSC_9035

Har gjort ett minialbum för Skrotboken och måste säga att jag blev riktigt nöjd med hur det utvecklade sig. Har fortfarande 10 sidor kvar att göra dock som kommer att komma upp i skrotboken inom en snar framtid.

5 responses to “Jag brinner för Stockholm – del 1 av 2

  1. Tjingeliing!
    Läckert mini-album du pysslat ihop
    Du har något att hämta i min blogg tjejen!
    Kraaam C

  2. Vad fint det blev! Jag har inte vågat testat att göra minialbum än, men har ett som ligger här hemma och börjar bli sugen på att testa det. Det blir ju så himlans fint oftast!
    Hoppas du haft en bra helg hittills!
    Kram

  3. Underbart fint Linda!

  4. Åh, läckert och vackert och välarbetat! Jag har inte tålamod till att göra en bok…har gjort en skitsnygg fram- och baksida till en idébok med ids inte fixa papper att ha i den eller binda ihop den…tröööög.😀 Du e duktig du!

  5. Vilken underbar bok!!

    jag bodde i Sthlm i 12 år, så jag känner som du=)

    En sån där kanske vore något för mig att göra om Hjo där jag växte upp. Det är alltid så härligt att komma tillbaka…sätta sig i hamnen med en fortfarande varm, nyrökt Vätter-sik.

    Nu ska jag kika vidare i din fina blogg!

    kram Marit