Lite som har landat i min låda..

DSC_9018

DSC_9019

Jag sålde ju av mina distressrefiller tidigare för att jag inte använde dem. Och denna gången tänkte jag inte köpa alla heller. Utan jag har enbart köpt dem så att jag ska kunna göra min egen mist. Känns som att det är mera prisvärt.

Måste bara köpa flera sprayflaskor så att jag slipper blanda om dem hela tiden.

sen blev det ett gäng knappar med. Nu får jag inte plats för flera knappar. *S* Men tror inte att det hindrar mig.

Sen blev det två band, en klar EP, en lime färgad EP och klar UTEE med. Samt lite stämplar ifrån Tingtura. Blev främst julstämplar denna gången.

Har pysslat en del med men det kan jag inte visa ännu..😀 Men det dyker upp i skrotboken snart!

3 responses to “Lite som har landat i min låda..

  1. Härlig shopping, känner att jag gärna vill prova egen gjord mister så det får väl bli ett par flaskor distress.
    Ha en skön torsdag
    Kram Eva

  2. det finns sprayflaskor på gekås för typ en 5:a… kan verkligen rekommenderas till egengjorda mister..

  3. Gaah. Påminn mig inte om detta alldeles för långa ”behov” som jag haft av något att spraya eller spruta med… *blundar*🙂